رفتن به محتوای اصلی
سازمان مدیریت پسماند
۱۷ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

اخذ 5 کد راهور برای سامانه های هوشمند ثبت تخلف چراغ قرمز

اخذ 5 کد راهبر برای سامانه های هوشمند ثبت تخلف چراغ قرمز
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری قم گفت: با پیگیری های انجام شده درشش ماهه نخست سال 5 کد راهور برای 5 سامانه هوشمند ثبت تخلف چراغ قرمز درسطح شهر اخذ شده است.

به گزارش شهرنیوز، رضاخانه زاد یزدی درصحن علنی شورا با اشاره به مباحث ایمن سازی و هوشمندسازی در سطح شهر اظهارکرد:مقابله با تخلفات در جهت کاهش تخلفات اثرقابل توجهی دارد.

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو انسانی انتظامی و راهور، هوشمند سازی و بهره برداری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف چراغ قرمز مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرارگرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: درسال گذشته 50 میلیارد تومان از بودجه ای که شورای اسلامی شهر تصویب کرد، در حوزه افزایش سامانه های ثبت تخلف سرعت صرف شد.

وی ابرازکرد: در سال گذشته سامانه های ثبت تخلف سرعت از 7 سامانه به 29 سامانه ارتقا یافت و در تلاشیم در سال جاری نیز تعداد این سامانه ها را به عددی بالغ بر 60 سامانه افزایش دهیم.

خانه زادیزدی با بیان اینکه اخذ کد راهور سامانه های ثبت تخلف چراغ قرمز کار دشواری است،اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده در شش ماهه ابتدای سال کد راهور برای 5 سامانه ثبت تخلف چراغ قرمز درسطح شهر اخذ شد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ شهرداری و پلیس راهور خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه های نیمه تمام و اصلاحات هندسی شاهد اقدامات مطلوبی بوده ایم همچون بلوار جمهوری اسلامی و میدان مطهری که منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص مشکلات ترافیکی میدان جانبازان افزود: مسائل ترافیکی در میدان جانبازان در جریان است و نیازمند اصلاح شبکه است که در این زمینه نیز اقداماتی در حال انجام است.

وی از راه اندازی کمیته فرهنگ و آموزش در شهرداری قم خبرداد وگفت: به جد پیگیر این موضوع هستیم و به صورت عملی نیز از ابتدای سال تحصیلی جدید اقداماتی انجام و مطالعاتی صورت گرفته است.

خانه زاد یزدی با بیان اینکه آمار تصادفات موتورسیکلت روبه افزایش است، بیان کرد: اغلب تلفات در تصادفات موتورسیکلت به علت ضربه به سر است و لازم است برای کاهش تصادفات و آمار تلفات جانی، تدابیری اندیشیده شود.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MfP9e